20‏/11‏/2013

أحمد جمال: أخدت عين


اعتذر الفنان المصري أحمد جمال لجمهوره بسبب غيابه عن التواصل معهم على مواقع التواصل الاجتماعي.

أحمد كتب عبر موقع «تويتر»: «اعذروني اليومين اللي فاتوا، البرد كان عامل واجبه وزيادة بعتذر مرة تانية».

نجم برنامج «Arab Idol» أضاف: «معلش بقى.. برد وتعب والعربية كمان هي العين أنا عارف».